18.01.2018
SYNKOPY
Zemřel jeden z hlavních tuzemských propagátorů ..více

18.01.2018
DORO
Šest let uběhlo od poslední nahrávky "Raise Your Fist" a ..více

18.01.2018
SACRED REICH
Kultovní thrasheři z Arizony jsou v současné době bez ..více

18.01.2018
MEMORIAM
Britská deathmetalová senzace uplynulého roku, kde ..více

18.01.2018
SKINDRED
Alternativně metalová parta z Walesu hlásí, že má ..více

18.01.2018
DREAM CHILD
Z popudu labelu Frontiers Music vznikla nová superskupina. ..více






CHILDREN OF BODOM - Hatebreeder
To co COB započali na skvělém debutu, tady dot ..

Redaktorská bilance roku 2017 (Peťulín)
Je potěšující vidět, že si to někdo takhle ..

Redaktorská bilance roku 2017 (Peťulín)
Na tuhle bilanci jsem byl nejvíc zvědavý, proto ..

CHILDREN OF BODOM - Hatebreeder
Tu nieje o čom debatovať 10/10.Klenot v melodick ..

VINNIE VINCENT INVASION - Vinnie Vincent Invasion
Hodně kvalitní článek. Když jsem na jeho sól ..

PAINTED BLACK - Raging Light
Bezva, jsem rád, že tě to oslovilo! Přeji př ..

ALMANAC - Kingslayer
Almanac opustil Andy B. Franck!! ..

PAINTED BLACK - Raging Light
Pro mě neznámá kapela, zní mi to dobře, zařa ..

EXOS - Time For A Change
...je tu...tak podme do toho... :)))))))) ..

EXOS - Time For A Change
fosna. Mohu pouze doporučit, tak super album s p ..




Za poslední měsíc:
KATAPULT - Železný Olda to táhne do čtyřicátého křížku (1978 - 2018)
1643x

Tarja TURUNEN - From Spirits And Ghosts (Score For A Dark Christmas)
1412x

AVANTASIA - The Metal Opera
1393x

BLACK SABBATH - The End: Live In Birmigham
1128x

PLETHORA - Age Of Changes
1020x

VINNIE VINCENT INVASION - Vinnie Vincent Invasion
992x



19.01.2018
DEBUSTROL, AGGRESSIVE TYRANTS, D.O.P., ZODIAC, SOTURY...
Havlíčkův Brod - Oko Klub, začátek od:19:00, vstupné: 200

27.01.2018
SEKHMET , DEGORYEN , FAKULTURA , ORCHIDEA , PHYLACTERY , NIHILLIN ..
MELODKA, KOUNICOVA 20/22, 622 00 , BRNO, začátek od:19.HOD., vstupné: 150,- KČ

28.01.2018
RHINO BUCKET (USA), BLACK BULL..
Praha, Klub Vagon, začátek od:21:00, vstupné: 350,-



článků celkem: 6087
recenzí: 4915
reportů: 517
rozhovorů: 340













Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax

České kapely.cz - Nabízej a nakupuj českou hudbu


PRETTY BOY FLOYD - Public Enemies

Jestli se dá o nějaké kapele z někdejšího hairmetalového třesku konce osmdesátých let (tedy té takzvané třetí vlny tohoto stylu, přičemž první je charakterizována vzestupem kapel jako Mötley Crüe, Quiet Riot či Ratt, druhá pak průlomem Bon Jovi a nástupem Poison a Cinderelly) mluvit v souvislosti s totálním mrháním talentu a řadou ztracených let, pak to jsou rozhodně Pretty Boy Floyd. Ti tenkrát v roce 1989 působili jako docela žhavé želízko v žánrovém ohni, když sice vsadili na přehnaně glamovou image, ale měli v zádech i desku „Leather Boyz With Electric Toyz“, ze které stříkala energie i dobré nápady. Brzy ale celou kariéru kapely pošramotil spor s jejich někdejším spoluhráčem Aurielem Stylesem (údajně se s ním rozloučili proto, že si nechtěl změnit jméno), který si nárokoval autorství skladeb na albu. Kapela mu je neustále upírala, ovšem z hlediska věcí dalších je zřejmé, že pravda byla asi na Stylesově straně.

Pretty Boy Floyd totiž, ač se snažili sebevíc, nebyli schopni přijít s kloudnou deskou, která by jasně potvrdila kvality debutu. Jejich dvojka z devětadevadesátého přežvykovala skladby z debutu, což po deseti letech byl hodně tristní výsledek a následující „Size Really Does Matter“ byla deskou slaboučkou jako špatně vylouhovaný čaj. Chyběla jim skladatelská osobnost jako byl Styles? Zcela určitě. Zpěvák Steve Summers mezitím nastoupil k německým hairmetalistů a vykradačům všeho možného Shameless, aby následně oživil Pretty Boy Floyd s katastrofální nahrávkou „Kiss Of Death“, což nebylo nic jiného než příšerně zahraná a ještě hůř odzpívaná "pocta" jeho velkým vzorům Kiss. Co na tu zrůdnost asi tak říkal Gene Simmons?

Poslední léta byla u Pretty Boy Floyd ve znamení různých sporů, kdy nakonec spolu vydržela základní dvojice Summers a kytarista Kristy Majors, kolem kterých se vystřídal malý zástup jakýchsi hollywoodských nounejmů, aby ze sestavy nakonec vypadl i bubeník Vikki Foxx, který přece jen měl nějakou minulost u Enuff Z`Nuff a z doprovodné kapely Vince Neila z Mötley Crüe. Jaké to překvapení, že na sklonku roku ohlásila tahle partička kontrakt s italskou firmou Frontiers Music (což se není co divit) a hned ohlásila novou desku „Public Enemies“ (tady už je údiv větší, vzhledem k tomu, jak slabá je jejich diskografie). Hned se začalo mluvit o návratu k „Leather Boyz With Electric Toyz“, o což se ale ostatně Pretty Boy Floyd s mizerným výsledkem snažili dosud. Fanoušci přece jen doufali, že Summers s Majorsem seberou všechny síly a podaří se jim obstojně na svůj debut navázat.

Na rovinu, „Public Enemies“ je rozhodně jejich nejlepší deskou od debutu. To je pozitivní zjištění. Ovšem vzhledem k nevalné kvalitě ostatní alb to ani moc snažení asi nedalo. Na druhou stranu je nutno přiznat, že ani novinka dost dobře nemůže stát v jedné řadě s „Leather Boyz With Electric Toyz“, přestože je z předkládaného materiálu znát, že kapela se o to snaží, seč jí síly stačí. Proto také lze řadu skladeb, které deska nabízí, považovat za zdařilé, ale přece jen stojící o krok za takovými věcmi jako „Rock N`Roll (Is Gonna Set The Night On Fire)“, „Wild Angels“, „I Wanna Be With You“ nebo „Only The Young“. Ne, tak silné věci „Public Enemies“ nenabízí.

Je tu ale řada slušných skladeb, které rozhodně nedělají kapele ostudu. Mezi ty nejzdařilejší se dá rozhodně počítat samotný úvod alba „Feel The Heat“, „High School Queen“, „Girls All Over The World“ a baladická „We Can`t Bring Back Yesterday“. Tady jsou Pretty Boy Floyd silní, navíc Summers podává dobrý výkon, kdy to nebere přes čáru a svůj hlas netlačí do poloh, kde zní nepříjemně a dalo by se říct, že až odporně. Dojde samozřejmě i na slabší chvilky, kdy skladby „Do Ya Wanna Rock“, „Run For Your Life“ či „Paint It On“ zní už trochu omšele a jejich nápady jsou už stokrát přežvýkány. Jenže naštěstí pozitiva převažují, zejména, když dojde opět na pár slušných skladeb („7 Minutes In Heaven“, stadionová „Star Chaser“ a hlavně uvolněná „So Young So Bad“) v závěru alba. V tu chvíli jako kdyby se zdálo, že to Pretty Boy Floyd znovu dokázali. Tak docela to sice pravda není, ale po poslechu si uvědomíte, že „Public Enemies“ je dobrá deska a že průser se tentokrát nekoná.

Sice už z desky nestříká energie z každého tónu a kytara Kristyho Majorse zní někdy až moc uhlazeně, výsledný počet skladeb (čtrnáct) je až moc vysoký, místy se kapela potácí ve skladatelské nemohoucnosti, přes to „Public Enemies" má pro kapelu životadárnou energii. Proto je pro ně výsledná známka velice dobrá. Lepší by si snad ani přát nemohli...

Pepsi Stone             


www.prettyboyfloydband.com

YouTube ukázka – Girls All Over The World

Seznam skladeb:
1. S.A.T.A.
2. Feel The Heat
3. High School Queen
4. Girls All Over The World
5. American Dream
6. We Can`t Bring Back Yesterday
7. We Got The Power
8. Do Ya Wanna Rock
9. Run For Your Life
10. Shock The World
11. Paint It On
12. 7 Minutes In Heaven
13. Star Chaser
14. So Young So Bad

Sestava:
Steve Summers - zpěv
Kristy Majors - kytara
JK Famous - baskytara
Jimmy Mess - bicí

Rok vydání: 2017
Čas: 49:32
Label: Frontiers Music
Země: USA
Žánr: hair metal

Diskografie:
1989 - Leather Boyz With Electric Toyz
1998 - Porn Stars
2004 - Size Really Does Matter
2015 - Kiss Of Death
2017 - Public Enemies

Související články

Foto: archiv kapely


Vydáno: 09.01.2018
Přečteno: 258x




K článku zatím nebyly přidány žádné komentáře.


 
Metalforever.info © 2006 - 2018     RSS - články

stránka byla načtena za 0.13947 sekund.