RAGE - Afterlifelines
Za mě jednoznačně toto období. Kromě...

RAGE - Afterlifelines
Za mě byl vrchol deska Trapped! a pak ještě The...

RAGE - Afterlifelines
To Oree: Jo, Rage vydali hrůzu desek a každý na...

RAGE - Afterlifelines
Je to zajímavé. Například v Japonsku nebo Německu...

RAGE - Afterlifelines
Ze mě byli Rage určitě nejlepší se Smolskim a...

RAGE - Afterlifelines
šly do uší i jiné desky Rage nebo debut Avenger,...

LUCA TURILLI - King Of The Nordic Twilight
Díky za recenzi. Poslouchám hard rock, ale tohle...

RAGE - Afterlifelines
Osobně si nemyslím, že hlavní smyslem sestavy se...

RAGE - Afterlifelines
Almanac bohužel nikoho nezajímá na rozdíl od...

RAGE - Afterlifelines
kdysi dávno viděl naživo s Viktorem a Mikem a...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku RAINBOW - Difficult To Cure


- Prowler80

To rumcajs - Nevěř všem nesmyslům, jež kolují po internetu...

11. 02. 2017 13:13

rozsah - rumcajs

To Prowler - https://www.quora.com/How-many-singers-have-or-have-had-a-five-5-octave-or-greater-voice-range a ještě tady https://www.novinky.cz/koktejl/276848-muz-s-nejhlubsim-hlasem-na-svete-zpiva-i-pod-hranici-slysitelnosti.html

11. 02. 2017 9:25

Pořad to byl... - Kolík

..."legendární", ale nešlo o jedinou možnost, jak získat zahraniční nahrávky. Stačilo zajít na burzu. :-)

11. 02. 2017 6:00

- MILAN

to Prowler : No to jsi mi udělal radost , že jsi napsal o Větrníku . Pamatuješ ? " Posloucháte Větrník , posloucháte rozhlasovou hudební diskotéku " . Co já se celá léta naposlouchal a nanahrával na kazeťák . Byla to jediná možnost , jak přijít k nějakým zahraničním nahrávkám. Pak ještě pořad Rytmus ve čtyři odpoledne . Jo a elpíčko "Těžko lečitelný" (jak ho přeložili) nepřehráli celé , ale myslím že asi 5 skladeb . Mám to ještě nahrané na starý Maxellce . Jo a ještě jsem sledoval už v roce 91 na ČT koncert z Vítkovic s JLT , dneska je to hozený už na jůtubku . Toliko poznámka k Tvé interpelaci . Odkud jsi ? Jestli to není tajemství ? Čau.

10. 02. 2017 21:16

- Prowler80

Z dostupných nahrávek odhaduji někdejší rozsah JLT na necelé tři oktávy...Pět oktáv poslouchatelného pěveckého rozsahu je absolutním nesmyslem , takového rozsahu nedosahuje žádný(nejen rockový) zpěvák. Maximem bývají rozsahy kol čtyř oktáv, jichž kdysi dosahovali třeba Dio, Dickinson, Halford, Kiske, Adams(navíc většinou pouze na studiových nahrávkách). Z hlediska vyváženosti klasického a falzetového rejstříku lze z uvedených pěvců považovat za nejkomplexnějšího z nich zřejmě M.Kiskeho...Něco jiného je pouhý hlasový rozsah, tam se dá s různými skřeky kouzlit až někam přes šest oktáv(viz ukázky různých exotů na YT)...Gillan zazpíval naposledy Child in Time v původním rozsahu v roce 1995...Zde je nutno dodat, že rozsah není vším, mnohdy je důležitější barva a tvořivá adaptabilita hlasu.

10. 02. 2017 17:12

- Deny

Ne, že bych chtěl rýpat do Gillana, ale jak dlouho on už nezazpívá Child in Time? :-)

10. 02. 2017 16:28

JLT - rumcajs

K tomu rozsahu, JLT v rozhovoru, který je dostupný na netu, uvádí cca 4-5 oktáv...., pokud to tak je, tak to není málo. Uvádí tam však, že dokáže zpívat v hlubokých polohách, takže výškař jako Gillan fakt asi nebude.

10. 02. 2017 15:06

- Prowler80

JLT je dobrý zpěvák. Jeho nedostatkem byl poměrně malý hlasový rozsah a téměř naprostá absence falzetu, pročež nebyl živě schopen uzpívat jednu ze stěžejních skladeb repertoáru DP - Child in Time, jež za jeho působení v této kapele v setlistu absentovala buď zcela, nebo z ní byla zařazena jen krátká úvodní pasáž...Pro pamětníky připomínám, že celé toto album bylo kdysi dávno celé přehráno v pořadu Větrník na stanici Vltava.

10. 02. 2017 13:25

- ToPi

Jdu strčit hlavu do lví klece. Pokud jde o Turnera, pro mě jednoznačně (ten přívlastek je důležitý) nejlepší zpěvák jak od Rainbow, tak od Deep Purple. Pokud jde o album, je takové divné. Typická blackmo Já tam tu Ameriku zas tak moc dominovat neslyším, spíše je to celé takové divné. Typická blakmorovština, ale zní to tak nějak strašně staře. Přestože ta Amerika tam znát je, náhodným poslechem bych to album narozdíl od jeho předchůdců šmahem zařadil někam na přelom 60. a 70. let.

10. 02. 2017 6:22

Fandango - rumcajs

Na youtube je ke zhlédnutí záznam vystoupení Fandanga, kde se ukazuje, že JLT je nejen skvělý zpěvák, ale i slušný kytarista. https://www.youtube.com/watch?v=5kM3kKk_LZg A kvalita jejich materiálu je tedy nepoměrně výšší než ostatních "lokálních" kapel.

9. 02. 2017 21:19

JLT - W

Nesouhlasím, že JLT není zpěvák, mám od něj přes 30 CD . Prostě je jinej, a to nepovažuji za zápor. Proto nesrovnávám Maiden s AC, to je kravina. Kdyby R točili pořád jen Rising, zase tu bude každej držkovat, prostě lidi co nic nevytvoří jen nadávaj. Viz poslední Gotthard, prostě vždy je něco slabší a něco tím pádem lepší. Já jsem hlavně rád, že vycházejí nové, nechci poslouchat 4 NEJ celý zbytek života. Za mne 8,5

9. 02. 2017 13:35

Difficult To Cure - Zdeněk

Tuhle desku poslouchám průběžně od raného mládí až dodnes, stejně jako ostatní dvě alba Rainbow s Turnerem. V podstatě nemám co vytknout ani jednomu z nich. Společně s Perfect Strangers tvoří to nejlepší, co Blackmore natočil v 80. letech. Kritiku, že nejde o totéž jako jsou alba s Diem, považuju za škarohlídství. V opačném případě by recenzenti kritizovali, že se Blackmore nijak nevyvíjí. Prostě blbost. Prvního alba s Turnerem si cením na 9/10.

9. 02. 2017 13:02

- Deny

Tak tady se neshodneme s b.wolfem. Nejde o zadne srajdy! Vycisti si usi! :-) Difficult sice není nejlepší z trojice desek s Turnerem a uz vubec bych ju nesrovnaval se Slaves - i když ani to není vylozene spatna deska. Ale presto je to velmi slusne album na pomezi AOR a hard rocku. 8/10

9. 02. 2017 12:02

Rainbow - b.wolf

mně reprezentuje pouze Dio a Cozy za bubny. Down to earth je deska, která se ještě dá, ale tohle, snad kromě úvodní I surrender, je poprocková srajda, vytvořená vyloženě pro amíky. A JLT že je zpěvák? To ani omylem, při poslechu Slaves and masters dostávám osypky. Poslední album Stranges in us all ještě sem tam dám, ale tohle bohužel, ty kytarové onanie páně Blackmoreovy mě zkrátka nebaví... 4/10

9. 02. 2017 10:43

- V.

V rámci AOR se bezesporu jedná o skvělé desky, ale souhlasím, že Difficult To Cure je nejslabší nahrávkou Rainbow...

9. 02. 2017 10:02

Tak to je... - Kolík

...holý nesmysl, že by "turnerovky" byly nejméně zajímavé. To je předsudek hojně opisovaný některými dalšími recenzenty. Ty desiky jsou prostě jiné, ale nevymykají se základům Ríšovy hudby založené na brilantním Stratocasteru. Proč by měl Ríša celou svou kariéru vystačit s mysticismem a fantasy? Proč by nemohl natočit tři desky blížící se AOR? Myslím, že jiní muzikanti, zde adorovaní, udělali daleko větší stylové přemety. Změna v Rainbow je v podstatě jen drobný úkrok stranou a nikoliv na úkor kvality. Stačí si poslechnout nějaký koncert s Turnerem, kde je jasně slyšet, jak nové skladby dobře zapadnou do klasiky 70. let. Za mě pro DtC 8,5/10.

9. 02. 2017 8:42

1

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.4614 sekund.