RockOpera Praha vstupuje do roku 2015 nejslavnějším milostným příběhem Romeo & Julie. Inscenace autorů Milana Steigerwalda a Pavly Forest v režii Romana Štolpy vypráví podle předlohy z pera Williama Shakespeara o nesmrtelné lásce a nenávisti, avšak nabízí divákům svébytné pojetí s nádechem rockového koncertu.
V roli Vévody Eskaluse, nejmocnějšího muže Verony, mohou diváci vidět Kamila Střihavku. Ústřední mileneckou dvojici ztvární Jiří Švec a Žofie Dařbujánová. Představení je naplánováno v holešovické divadelní aréně na 4. února 2015. Kamil Střihavka představením oslaví s RockOperou Praha nejen své 50. Narozeniny, ale zároveň také pět let působení na této unikátní scéně pro rockery.
„Rocková opera Romeo & Julie v loňském roce slavila u obecenstva úspěch. Kromě emotivního příběhu nabídneme velkolepou show plnou akrobacie, živé hudby, světel, krásných kostýmů a vynikajících výkonů našich protagonistů. Těšit se můžete mimo jiné na velkou hvězdu české rockové scény Kamila Stříhavku,“ popisuje první představení letošního roku producent a autor hudby Milan Steigerwald.
Kamila Střihavku návštěvníci RockOpery Praha pravidelně potkávají od března 2010, kdy se stal členem souboru. Za sebou má role Appolóna a Oidipa v antických dramatech Oidipus Tyranus a 7 proti Thébám. „Kamil Střihavka každé naše představení obohacuje svým specificky zabarveným hlasem, výrazným osobitým projevem, nepopiratelným charismatem, nasazením a energií, kterou vkládá do každé role. Diváci se o tom nyní mohou přesvědčit při ztvárnění prospěchářského vládce Verony,“ komentuje stálici souboru zakladatelka a umělecká šéfka Pavla Forest.
Osud milenců na pozadí bojů dvou znesvářených rodů není třeba veřejnosti představovat. RockOpera Praha však k tématu přistupuje unikátním způsobem, jímž se již řadu let vyznačuje. „Starý a silný příběh o lásce, nepochopení a smrti v rockovém kabátě. Každá postava na pódiu prožívá svůj individuální příběh, jejich spojením dostáváme celkový obraz obyvatel Verony,“ doplňuje režisér Roman Štolpa a nechává na divákovi, s jakým pocitem či ponaučením bude odcházet z divadla.
|