CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Audi: Bartoň a Vlasák odešli z Citronu kvůli...

ACCEPT - Humanoid
ja jsem jsi tu desku pustil s nadsenim ale po 4...

ACCEPT - Humanoid
Za Humanoida bych akceptoval :-) hodnocení přesně...

ACCEPT - Humanoid
Tak tohle se asi nedá hodnotit. V podstatě mají...

ACCEPT - Humanoid
A cenu za najvtipnejšiu recenziu získava:

PEARL JAM - Dark Matter
Savarip: bavil som sa s tebou tupče? :-)

PEARL JAM - Dark Matter
Současná produkce Pearl Jam mi není nikterak...

PEARL JAM - Dark Matter
to Demonick: člověče už si přešlápni, tys to...

PEARL JAM - Dark Matter
Moje velice oblíbená kapela. Je pravda, že...

PEARL JAM - Dark Matter
Zvykni si, tento "redaktor" inak pisať ani nevie...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax




DECEPTIC - The Artifact

Mermomocí moderna. Pravda, v lecčems se odkazující na místo zrodu kapely, ale přece jen hlavně mixující kde co, co zrovna letí. Aspoň tak na mě působí prvotina původem gothenburských Deceptic, nazvaná „The Artifact“, která přináší silně natlakovanou a intenzivní nálož moderního metalu s progresivními uzlíky, soubojem čistého vokálu, corového řevu a občasného chropotu, který na jedné straně může udivovat variabilitou hlasivek křiklouna Williama Gustafssona, na straně druhé však prakticky eliminuje a zastírá většinu ostatního dění na desce (a nevím, je-li pro Deceptic plusem nebo mínusem to, že nemám pocit, že by to bylo špatným seštelováním knoflíkům ve studiu, ale že jde o jasný záměr kapely).

Chcete-li rychlou esenci z celého celkem komplikovaného alba, začněte u Depraved“, fungující jako dokonalý příklad natlakovaného uřvaného progresivního kličkování, ve kterém dojde na drobný náznak melodické skluzavky, vykouknou i atmosférické klávesy, které však vytrvale utlumuje intenzivní tlak a řev, pohladí příjemná volnější pasáž s čistým zpěvem (ve kterém William Gustafsson chytá měkkost a barvu Jape Peratala z To Die For), proklouzávajícím do vypjatého křiku (výborný kontrast!). Jinak je charakteristika desky poměrně strohá a jednotvárná – semo tamo atmosféra, ustavičně prchající před narůstající dominantní agresivitou, jako třeba v „The Ocean“, Lead Astray“, či v nejpřitažlivějším kousku kolekce „Pulling Levers“, ve kterém dojde i na nějakou tu melodicky splavnou linku.

Na začátku své kariéry prý kluci chtěli napsat něco nového a dosud neslyšeného. Těžko říct, jestli se jim to do puntíku povedlo. I kdyby ano, tak stejně budu tvrdit, že jejich „The Artifact“ je pouze mnoho povyku (doslova a do písmene) pro…, ale ne, nelze říct, že pro nic. Pružnost a barevnost Gustafssonových hlasivek je pohlcující, technická zručnost (když už vykoukne zpoza téměř všudypřítomného řevu) muzikantů nezpochybnitelná a intenzita skladeb až devastující. Nemůžu si však pomoci, ten pocit, že ta zhuštěná drásavost skladeb je vystavovaná na odiv až nepřirozeně a za každou cenu, mě opouští jen nárazově. Jinak vévodí studená neuspořádanost a umělá agrese, ve které se není pořádně čeho chytit. Technicky zajímavé, pocitově studené a nezáživné.

Savapip             


www.deceptic.com

YouTube ukázka - Ocean

Seznam skladeb:
1. Heart Of The Swarm
2. Ocean
3. Lead Astray
4. Pulling Levers
5. The Shining Throne
6. A World Unknown
7. Depraved
8. Smorgasbord Of Shame
9. Life Finds A Way
10. Reborn

Sestava:
William Gustafsson - zpěv
Tony Gullquist - kytara
Martin Carlenfors - kytara
Otto Halling - baskytara
Dennis Svensson - bicí

Rok vydání: 2014
Čas: 58:40
Label: Dead End Exit Records
Země: Švédsko

Diskografie:
2014 – The Artifact

Foto: archiv kapely


Vydáno: 05.01.2015
Přečteno: 1851x




počet příspěvků: 4

Titulek:Příspěvek:Datum:Jméno:
Super...6. 01. 2015 22:00 Kennyzero
nejlepší...6. 01. 2015 5:59 Savapip
Mě naopak tohle...6. 01. 2015 3:51 Darandiel
Já jsem okolo...5. 01. 2015 11:44 Crust


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.13108 sekund.